Monday 8 June 2020

TP4 (Thor Por Sii) FM 103.0MHz from Trang, Thailand received in Teluk Bahang, Penang, Malaysia


Following TP4 FM 103MHz from Trang, Thailand received in Georgetown, Penang, Malaysia, now this radio station can be received in Teluk Bahang, Penang, footage is recorded by Senn Lens on YouTube.

In Teluk Bahang, the receiving signal of Thor Por Sii FM 103.0MHz from Trang, Thailand is quite clear there, nothing interference from Perlis FM 102.9MHz Padang Pauh transmitter, but I believe Perlis FM 102.9MHz from Padang Pauh is interfered by TP4 FM (4th Army Area radio station) 103.0MHz from Trang, Thailand in Teluk Bahang, Malaysia.

The distance from TP4 FM 103MHz transmission site in Na Tham Nuea to Teluk Bahang is 252km. In fact, TP4 FM 103MHz Trang is also the furthest Thailand radio station received in Teluk Bahang, Penang.


==Reception report of Thor Por Sii FM 103MHz in Teluk Bahang==
* Station name: TP4 FM Trang (สถานีวิทยุกองทัพภาคที่ 4 จังหวัดตรัง)
* Frequency: FM 103.0MHz
* ERP (Effective Radiated Power): 7kW
* Antenna polarization: Mixed (Vertical + Horizontal)
* Transmission site: Na Tham Nuea, Amphoe Mueang Trang, Trang province, Thailand
* Receiving site: Teluk Bahang, Penang, Malaysia
* Distance: 252km

According to the footage, TP4 FM 103.0MHz is airing commercial, then radio station ident and news intro, the recording time is 10am (UTC+8 Malaysia), 9am (UTC+7 Thailand).

Excellent radio signal catch footage ever! Thanks to Senn Lens for uploading the footage of TP4 FM 103MHz Trang, Thailand that he received in Teluk Bahang, Penang, Malaysia.

5 comments:

  1. You are looking for a real financial loan company to procure a loan of 10,000 euros to 10,000,000 euros (for commercial or business loans, personal loans, personal loans, mortgage loans, car loans, debt consolidation loans, venture capital loans, health loans etc.))
    Or is he denied a loan from a bank or financial institution for any reason?
    Apply now and get a real financial loan. Processed and approved in 3 days.
    PACIFIC FINANCIAL LOAN FIRM  We are an international loan lender which provides real financials to individuals and companies at a low interest rate of 2% with a valid identity card or international passport of your country for verification.Loan repayments start at 1 (one) year after the loan is received and the repayment period is 3 to 35 years.

    For an immediate response and process your application for the border within 2 business days
    Contact us directly through this mail: pacificfinancialloanfirm@gmail.com

    Contact us with the following information:

    Full name: ____________________________
    The amount of money needed as a loan: ________________
    Credit term: _________________________
    The purpose of the loan: ______________________
    Birthday: ___________________________
    Gender: _______________________________
    Marriage Status: __________________________
    Contact address: _______________________
    City / ZIP Code: __________________________
    Country: _______________________________
    Occupation: ____________________________
    Mobile phone: __________________________

    Send your request for an immediate response to: pacificfinancialloanfirm@gmail.com

    thank

    Chief Executive Officer Mrs. Victoria Johnson

    ReplyDelete
  2. Hello everyone

                           Read this wisdom, i am about to share with you

    I am Rizky Indah and a native of indonesia am here to inform you of how i got my loan from a trusted loan lender ONE BILLION RISING FUND

                                      COMPANY CONTACT

    COMPANY NAME: ONE BILLION RISING FUND
    COMPANY GMAIL : onebillionrisingfund@gmail.com
    LOCATION: San Francisco. California. WESTERN UNITED STATES
    TEL: +1 267 526 5352
    WHATSAPP: +1 267 526 5352    

    In this pandemic live has become harder for me and my family and my job was ruined by this Covid 19 pandemic and Living comfortably is everyone desire and i want the best for my family so i decided to lend money from the bank and the bank turned me down severally until my friend that got a loan from ONE BILLION RISING FUND introduced the loan lender to me and assured me that they can help me financially i strongly believe in them because  my friend had just got a loan from ONE BILLION RISING FUND so i applied and they took me through their process which took us few days and to my greatest surprise my account was credited with the loan amount
    This experience i got from ONE BILLION RISING FUND has changed my life for the better and i have a ceramic company now


    If you know you are in need of loan i will advise that you contact the financial company and i strongly believe that they can help you out with loan
    Please be mindful of the loan lender you contact online because most financial lender online are fake and they will make life more harder for you and they don't have good intention of helping you because they are scammers wanting to make their living out of you


    They are reliable, efficient and professional in their loan transaction processing so i encourage every loan seeker to apply at this great loan lending company and have your story changed like mine
    they will welcome you more if you actually need your loan for business purpose so contact them today and be a testifier like me
     
                  MY CONTACT DETAILS

    MY NAME :::::RIZKY INDAH
    GMAIL:::::::indahrizky490@gmail.com
    WHATSAPP:::+62-858-8161-8874

    Have a lovely day

    ReplyDelete
  3. wafaahack@gmail.com    or whatsApp: +32460224954   is a professional hacking team worldwide, we get your work done in less than 24 hours. We provide the following services and more;
    * HACK INTO WHATSAPP, FACEBOOK, EMAIL BOX, INSTAGRAM, TEXT MESSAGES ETC.
    * GENERAL PHONE HACKING AND SPY,
    * RECOVER YOUR MONEY FROM SCAMMERS.
    * FREE BITCOIN LOADING AND PAYPAL LOADING, WE SHARE ON %.
    * MOBILE PHONE MONITOR/HACK.
    * HACK, UPGRADE AND CHANGE UNIVERSITY GRADES.
    * HACK INTO ANY BANK WEBSITE AND TRANSFER MONEY.
    * HACK INTO ANY COMPANY WEBSITE DATABASE.
    * HACK INTO ANY GOVERNMENT AGENCY WEBSITE DATABASE.
    * HACK INTO ANY DATABASE SYSTEM AND GRANT YOU ADMIN PRIVILEGES.
    * BUY HACKED PAYPAL ACCOUNT.
    * HACK WORDPRESS BLOGS.
    * SERVER CRASHED HACK.
    * BUY VERIFIED AND GENUINE  INTERNATIONAL PASSPORT OF ANY COUNTRIES OF YOUR CHOICE.
    * Untraceable IP and so much more....
    * We can restore LOST FILES AND DOCUMENTS , no matter how long they have been missing.
    NOTE:
    If you refer a client to us as a result of  previous job done for you, you will stand a chance of getting any hacking of your choice done free of charge.
    We can also teach you how to do the following with our ebook and online tutorials
    * Hack and use Credit Card to shop online.
    * Monitor any phone and email address.
    * Hack Android & iPhones.
    * Tap into anybody’s call and monitor their conversation.
    * Email and Text message interception.
    For more information contact us at     wafaahack@gmail.com    or whatsApp: +32460224954

    ReplyDelete
  4. Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

    Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

    Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum
    Saya membawa kabar baik kepada Anda semua warga negara Indonesia di platform ini, Tuhan telah sepenuhnya setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah bertahan sejak Mei 2019, kesaksian saya dan kabar baik saya berjalan seperti ini, Nama saya Kartin Kiba dari Jl.P .Biak 9 No. 230 Rt.007 Rw.018 Desa Arenjaya, Jakarta Timur, Kota Bekasi, Jawa Barat, saya adalah seorang pemasar di perusahaan tempat saya bekerja, Suami saya dan saya ingin menggunakan platform ini untuk menginformasikan semua ini. Platform ini membutuhkan dan mencari pinjaman yang tulus untuk berhati-hati karena internet dan blog penuh dengan perusahaan pinjaman palsu dan penipuan yang hanya ada di sini untuk merobek uang hasil jerih payah Anda.

    Suami saya dan saya memiliki hutang besar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman online untuk melunasi hutang kami dan kami menghubungi perusahaan pinjaman dari Singapura yang pada bulan Desember 2018, dan kami ditipu oleh pemilik perusahaan dengan meminta kami untuk membayar banyak biaya yang kami bayar dan pada akhirnya kami tidak mendapatkan pinjaman, kami kehilangan sekitar Rp7.500.000 untuk perusahaan pinjaman palsu di Singapura karena kami mengajukan pinjaman sebesar Rp450.000.000,00 dan dengan semua biaya yang kami bayarkan kami lakukan tidak mendapatkan pinjaman dan suami saya dan saya sangat Frustrasi dan saya dipecat dari pekerjaan saya di perusahaan tempat saya bekerja karena saya juga mengambil pinjaman dari perusahaan tempat saya bekerja dan kami bangkrut dan muak dengan kehidupan.

    Jadi Tuhan itu baik, kami berdoa dan Tuhan mengarahkan kami ke seorang pelayan dan pada hari yang setia ini 20 Mei 2019, saya menjelajah internet ketika saya bisa menemukan kesaksian seorang wanita Indonesia dengan nama Yohanes Hendra Who dari Kota Bandung, bagaimana Tuhan mengubah kehidupan keuangannya melalui perusahaan pinjaman. Dia meminta saya untuk menghubungi ibu Helen dan dia memperkenalkan saya kepada ibu Helen dan dia memberi saya keberanian dan saya mengajukan pinjaman dari ibu dan ibu Helen, Helen akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman. di perusahaan dan saya mendapat jumlah persis yang saya ajukan dan saya sangat senang.

    Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberi tahu rekan-rekan saya bahwa jika Anda membutuhkan pinjaman asli yang asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat dengan tingkat bunga 2%, cukup mendaftar melalui Ny. Helen Wilson melalui email: (helenwilson719@gmail.com) atau Whatsapp: +1-585-326-2165. Anda juga dapat menghubungi saya melalui email ini, (kartinkiba72@gmail.com). untuk informasi lebih lanjut.

    ALLAH memberkati kalian semua!
    Terima kasih.

    ReplyDelete